劉俐25萬開房

劉俐25萬開房

【25萬陪佬開房】 藍莓:「不是就不是!」


噚日就有報道爆出「藍莓」劉俐秘撈,收25萬同一名內地中年男人上澳門酒店作不道德交易。

報道話得到劉俐同中間人嘅傾交易內容以及錄音,內容係劉俐用港式英文問對方,對象係乜嘢國籍同幾多歲,又問係咪fast job(指一次性交易),結果係過夜價25萬,中間又叫對方刪除whatsapp內容驚外洩,最後拍板今個月4號星期六作交易。報道仲話今個月14號劉俐鬼祟過澳門,去到澳門星際酒店同中年男子上酒店,到凌晨兩點兩個人仲未離開。



而劉俐回應話首先話同朋友去食生日飯,食完就走,但問到佢入咗酒店,佢就話去同朋友唱K,再問唔係上房?劉俐就話:「我唔係好熟澳門...係上房唱K,唱到凌晨呀!」




噚晚11點,佢就喺微博回應話:「文字的表達確可以扼殺一個人,老師給你一張相就可以看圖寫文 作者可以把它寫得栩栩如生或是煽情、有趣、感動甚至令人覺得惡心。其實我也只是個普通女人,卸下華麗裝飾摘掉面具我依然是個有血有肉有思想感情的人...感謝相信和關心我的家人朋友們不用擔心我沒事!不是就不是!」有相有聲,件事係堅定流,大家自行定斷啦。

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes